May 19, 2008

Eurovisi-OFF


(Η σοβαρότερη ελληνική πρόταση για την Ευρωβύζιον από το "Μάθημα Σολφέζ" και έπειτα...)

Στις 23 Μαΐου, η "Ανοιχτή Πόλη" διοργανώνει το 3ο κατά σειρά φεστιβάλ αντί-eurovision, με τίτλο...Eurovisi-OFF (παρένθεση: για το γεγονός αυτό με ενημέρωσε η Σεπτή ΜητέραΤΜ μου, η οποία δε θα πάψει ποτέ να με εκπλήσσει...).
Φέτος μάλιστα θα είναι αφιερωμένο στη μαύρη μουσική και τολμώ να πω ότι με ψήνει ιδιαιτέρως ως εναλλακτικίζουσα πρόταση Παρασκευιάτικης εξόδου! Περισσότερες λεπτομέρειες για το line-up και τις λοιπές δραστηριότητες του φεστιβάλ θα βρείτε στο site της Ανοιχτής Πόλης, εδώ.

Επίσης σκεφτόμουν πως, μετά τα όσα ευτράπελα έγιναν με τον Κούλογλου [Συνοπτικά: η διοίκηση της ΕΡΤ αποφάσισε να μην ανανεώσει τη σύμβασή του. Κατά τα φαινόμενα αυτό συνέβη επειδή την ενοχλούσε η επιλογή τόσο του φαινομένου της "γενιάς των 700 ευρώ" όσο και του πολιτικού καθεστώτος στην Κίνα ως θέματα των εκπομπών του. Το τελευταίο link παραπέμπει στην απάντηση του Στ. Κούλογλου και της ομάδας του, δείτε το οπωσδήποτε!] -και έχουν γίνει ήδη πολλά, ακόμα και αν αγνοήσουμε τα παρελθόντα με τις φραπελιές και το μισθό της Η-Ζωή-Είναι-Παιχνίδι-Για-Μένα-Κορόιδα-ΠληρώνετεTM- θα ήταν σκόπιμο ως κράξιμο και μόνο να μποϊκοτάρουμε το ευρωπανηγυράκι μπας και βάλουν λίγο μυαλό εκεί στο Ραδιομέγαρο...

ΟΚ, γράψτε λάθος, δε μου βγήκε σωστά αυτό!

Για την ακρίβεια σκεφτόμουν πως, μετά την απροκάλυπτη λογοκρισία ενός εκ των τελευταίων αξιοπρεπών δημοσιογράφων της κρατικής ραδιοτηλεόρασης, και την εξόφθαλμα προκλητική γαμησιάτικη κατασπατάληση των εσόδων της ΕΡΤ (που τους πληρώνουμε λ.χ. και εμείς μέσω της ΔΕΗ, αν και δεν έχουμε τηλοψία) για new age-κατινίστικες μαλακίες οι οποίες εν τέλει βγήκαν και επικίνδυνες, θα είναι εξωφρενικό το να κάτσουμε σαν τα ζώα μπροστά από "τους δέκτες μας" και να παρακολουθήσουμε την αποθέωση της καρακιτσαρίας και της χαζογκομενίασης την οποία έχουμε συν τοις άλλοις πληρώσει μόνο και μόνο για να "στηρίξουμε την Ελλάδα". Δε μας γαμάτε λέω εγώ, μήπως να δώσουμε και culo (sorry ladies)?

Θα μου πεις τώρα, {{MATH ALERT!!! I REPEAT: NON MATHEMATICIANS SHOULD SKIP THE NEXT LINES}} η τομή των πληθυσμιακών υποσυνόλων των θεατών Eurovision και των ατόμων που παίζει και να φαντάζονται το τι σκατολοϊδι υπάρχει πίσω από αυτήν πλησιάζει κάθε χρόνο ασυμπτωτικά το κενό σύνολο, οπότε ίσως και να γαβγίζω στο λάθος τοίχο...


Ουφ, εκτονώθηκα -σχεδόν. Αυτό που μου μένει πάντως είναι πως το Σάββατο δε θα είμαι μπροστά από κανένα "δέκτη" αλλά θα κάνω τη βόλτα μου στην -άδεια- Άθήνα. Θα τη χαρώ λίγο, έστω και μόνος μου -alone but not lonely λένε οι Άγγλοι, αν και η παρέα θα είναι σίγουρα ευπρόσδεκτη- όσο τα στίφη των Ευρωκάφρων είναι βιδωμένα μπροστά "στους δέκτες τους", gia tin Elladara mas re gmt!!!1!

Και κάπου εδώ κλείνω το παραλήρημα αυτής της εβδομάδας καθώς α) είμαι κουρούμπελο από τον ήλιο & τη θάλασσα και β) πρέπει να ξυπνήσω σε 4 ώρες σκάρτες για να πάω στη σχολή -πόρνη έμπνευση, πάντα τέτοια ώρα μου έρχεται!

Φιλώ σας πολυπληθέστατοι αναγνώστες, ενημερώστε με για την Παρασκευή ή το Σάββατο αν ψήνεστε...

No comments: