May 19, 2008

Au Revoir Simone

[photo credit: R.R.R.]


Το νέο μου κόλλημα, οι Au Revoir Simone: 3 γκομενάκια κοπέλες με synthesizers (it can hardly get any better than that!!!).


Ελαφριά και χαρούμενη (indie) pop, η οποία χωρίς να "τα σπάει" μου κολλάει στο μυαλό και σου φτιάχνει τη μέρα με τη θετική της ενέργεια.

Μέχρι στιγμής έχουν βγάλει 2 άλμπουμ (τα οποία μπορείτε να κατεβάσετε από τα αντίστοιχα links), το
Verses of Comfort, Assurance & Salvation το 2004/5 (οι γνώμες διίστανται) με πιο ηλεκτρονικό ήχο και το The Bird of Music (password: worldguayweb) το 2007 με περισσότερη έμφαση στις μελωδίες (ή όπως αλλιώς το λένε οι μουσικόφιλοι, είπαμε απλός ακροατής είμαι).



Το παραπάνω clip είναι -ίσως- το πιο αγαπημένο μου τραγούδι τους από τη δισκογραφία τους... Enjoy!




Έχω επίσης την εντύπωση πως τα -λιγοστά- κείμενα μου τον τελευταίο καιρό έχουν χάσει κάθε συνοχή και μοιάζουν περισσότερο με παραληρήματα παρανοϊκού... Ιδέα μου είναι ή σας φαίνεται και εσάς?

No comments: