June 17, 2008

It's THAT day!!!

Ναι λοιπόν, σήμερα σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις βγαίνει η καινούρια & απαστράπτουσα αλεπουδίτσα της φωτιάς!





Ο Firefox 3 θα είναι κοντά μας από τις 5 μ.μ. 8 μ.μ. ώρα Ελλάδος (αν έχω κάνει καλά τη μετατροπή από την ώρα Ειρηνικού... δεν την έκανα καλά, όχι), και θα έλεγα πως είναι καλή ιδέα να τον κατεβάσετε, για περισσότερους από ένα λόγους:

1ον, (λέγεται πως) είναι με διαφορά ασφαλέστερος του Internet Explorer. Εγώ πάντως τον χρησιμοποιώ τα τελευταία 2.5 χρόνια και έχω βρει την ησυχία μου...

2ον, έρχεται έτοιμος με διάφορα goodies τα οποία πολύ πρόσφατα υιοθέτησε ο IE (βλέπε tabs, download manager, incremental (αυξητική?) έρευνα κλπ)

3ο, είναι εύκολα παραμετροποιήσιμος στις ανάγκες και τις επιθυμίες του κάθε χρήστη. Υπάρχουν -εκατοντάδες- διαθέσιμα θέματα που αλλάζουν απλά την εμφάνισή του (de gustibus et coloribus non est disputandum) όπως και...

4ο (και μάλλον βασικότερο), οι extensions που προσθέτουν δυνατότητες πολύ πέρα από τις συμβατικές ενός διαδικτυακού διαφυλλιστή web browser και σε γλιτώνουν από σημαντικούς πονοκεφάλους (AdBlock Plus, FlashBlock, NoScript για τους μυημένους)

Τώρα που το σκέφτομαι, θα μπορούσα να τα αναλύσω διεξοδικότερα σε επόμενο post, αφού το θέμα σηκώνει πολύ νερό... Χμμμμ...

5ο, αποτελεί ένα δωρεάν προϊόν (ακούω κάποιον να φωνάζει τσιφούτηηηη...?), το οποίο μπαίνει σιγά-σιγά στο μάτι της MegaHard, κάτι το οποίο από μόνο του αποτελεί λόγο να το αγκαλιάσουμε, non?

Ά και 6
ο και τελευταίο, παίζει και ρεκόρ Guinness για το λογισμικό που θα κατεβεί πιο πολλές φορές μέσα σε ένα 24ωρο!

Τι λέτε πιστοί μου αναγνώστες, δεν αξίζει να βοηθήσουμε την αλεπουδίτσα να γίνει ακόμα πιο δημοφιλής, άρα και ακόμα καλύτερη?

Μπορείτε να ενημερωθείτε με e-mail για την έναρξη διάθεσης του προγράμματος αν πάτε στη σελίδα της Download Day και επιλέξετε να δηλώσετε την... αφοσίωση σας (Pledge Now). Δίνοντας τους τη διεύθυνσή σας θα σας ενημερώσουν μόλις ξεκινήσει να μετράει το 24ωρο, οπότε και ο αγαπημένος μας browser θα είναι πια διαθέσιμος.

Και ναι, ΝΣΚ, η έκδοση που έχεις είναι η beta, οπότε καλά θα κάνεις να κατεβάσεις και την stable release σήμερα... ;)

4 comments:

Anonymous said...

Η έκδοση που έχω και με πίεσαν πάρα μα πάρα πολύ να την κατεβάσω είναι μια @@ σκέτη γιατι όταν ψάχνω στον γούγλη στα ελληνικα (πχ ενοικιαζομενα δωματια Μυκονος :p) μου βγαζει κατι ακατάληπτα ιερογλυφικα
Θα μου πεις τοσο καιρο δν το ηξερες; Ε δν ψαχνω ιδιαίτερα στα Ελληνικα (sic)
εννοείται θα κατεβάσω το καινούριο και ελπίζω να μην έχει τα προβλήματα της ταπεινής δοκιμαστικής έκδοσης που τώρα αναγκαστικά χρησιμοποιώ.
Μάρκο μου δν θα χρειαστεί να ξαναματαλλάξω τις ρυθμίσεις στο Msn ε; Γτ ανάθεμα κι αν θυμάμαι πως γίνεται.......
(αλλα ξέρω να κάνω actions στο photoshop!)
ΝΣΚ

Markos said...

Ο-ΜΙ-ΤΖΙ-ΚΑΙ-ΤΡΙΑ-ΚΑΡΑΛΟΛ, αγαπητή ΝΣΚ, για πολλά πράγματα...

1ον, όποιος σου επέβαλε τη beta έκδοση είναι ένας ανίδεος κατσαπλιάς και θα πρότεινα να σταματήσει πάραυτα να ανακατεύει τα χοντροδάχτυλά του με υπολογιστές (ακούτε κύριε ΚΤ?)! Ακούς εκεί να δώσει τη beta σε γυναίκα... Τσ-τσ-τς...

2ον, σχετικά με τις αναζητήσεις σου στο γούγλη, καλά δεν έχεις τίποτα καλύτερο να ψάξεις αυτόν τον καιρό? Περίμενα να ακούσω κάτι σαν "ανάδρομες νανοπρωτεάσες του ασπεργιλλικού ανυδρίτη της 1,3,7-τριμεθύλ-ξανθίνης" -it's all hieroglyphics to me anyway- και αντ'αυτού μου λες για... "ενοικιαζόμενα Μύκονος"???

Επίσης με θαμπώνουν οι βαθύτατες γνώσεις σου στο Photoshop... Θα ήθελα από τα βάθη της καρδιάς μου να γνωρίσω τον Υπέρλαμπρο Φωστήρα που σου δίδαξε τα actions και να Του φιλήσω με ταπεινοφροσύνη τα κρινοδάχτυλα (είμαι σίγουρος πως είναι εκτός από πανέξυπνος και καραγκόμενος) μήπως και λίγη από την υπέρτατη σοφία Του μεταλαμπαδευτεί σε εμένα.

Αυτά τα ολίγα από εμένα, επιστρέφω στην επιστήμη μου την οποία έχω δεόντως γράψει εκεί που δεν πιάνει μελάνι σήμερα...

Yours truly,
M._

Anonymous said...

παμε fridays το βραδυ;
δε θέλω άλλη φουζου...
και ναι ρε φιλε,εγώ για ενοικιαζόμενα στη Μύκονο θα ψάχνω και για τίποτα άλλο!
και στο κάτω κάτω αφού η βιολογία δε με βγάζει πουθενα θα παω να γίνω μια ωραια φουρναρισα στη Χωρα στη Μύκονο και θα χρησιμοποιώ και βιολογικό σουσάμι για να δικαιολογήσω το (κοντινό) πλεον πτυχίο μου - και γιατι θα τσιμπάνε οι νεόπλουτοι παραθεριστές μπλα-μπλα-μπλα-παρακρουση-του-Μαρκου
(μπήκα στην τελευταία παράδοση της ζωής μου στο βιολογικό...
ΧΑ!χαχα!χα χα χα χα χα!)
ΚΣΝ

Anonymous said...

εγω θα παω παντως Fridays...
να το ξερεις...
κ ας δινω αυριο 8.30 το πρωι...
Σηκω κ ελα ρε Στροφυλλα μου...
ΝΣΚ