March 2, 2008

Zouki (pseudo)science

Χτες το βράδυ που λέτε, κατέβηκα σαν παιδί και γω στο υπογάστριο της Αθήνας (διαβαζε: Πειραιώς/Ιερά Οδός/Λ. Αθηνών) για να γιορτάσω τα γενέθλια ενός φίλου (Χρόνια πολλά & από διαδικτύου Αντρέα! Να'σαι πάντα καλά & ευχαριστώ για χτες... Αν και έκατσα λίγο πέρασα πολύ ωραία! Back to work now.)

Γυρνώντας αργότερα από Ιερά Οδό, την ώρα που τα κέντρα δούλευαν στο φουλ, και όντας μόνος στο αμάξι, άρχισα να χαζεύω τα πάρκινγκ τους και -προφανώς- τα αυτοκίνητα που ήταν αφημένα εκεί. Από τις παρατηρήσεις αυτές σχημάτισα τη θεωρία "Αξίας Οχήματος Συναρτήσει Ποιότητας Μουσικής", στην οποία, αγαπητοί αναγνώστες, θα έχετε την (αμφίβολη) χαρά να κοινωνήσετε.


Η θεωρία αυτή παρουσιάζεται μαζί με 4 αριθμημένα ζεύγη πειραματικών δεδομένων στο ακόλουθο γράφημα ('κλικ' για μεγέθυνση). Ακολουθεί επεξήγηση των αξόνων & των 4 παρατηρήσεων.




Άξονας Χ (Music Quality %): Μέτρηση του επιπέδου της μουσικής στον υπό εξέταση χώρο. Αυθαίρετη σχετική κλίμακα 0-100%


Άξονας Υ (Car Price %):
Κατα Κεφαλή Μέση Αξία Αυτοκινήτων. Η συνολική αξία των οχημάτων στο μαγαζί διαιρεμένη με τον αριθμό των ατόμων μέσα στο μαγαζί. Σχετική κλίμακα 0-100%

Α) Πειραματικά Δεδομένα:

(1): Μπουζουχτσίδικο 23ου χλμ. Εθν. Οδού Αθηνών-Λαμίας/Πανηγύρι
Μουσική: Νταίζη Ντούκουνα (Με απαλλοτρίωσες)/Έφη Θώδη κλπ.
Αυτοκίνητα: Αγροτικά, Νταλίκες, φτιαγμένα Zedάκια, πούλμαν με πανηγυρτζήδες

(2): Υπερχώρος (π.χ. Διογένης Studio)

Μουσική: Καρράς-Βανδή-Νίνο κλπ.
Αυτοκίνητα: Cayenne, X5, S-Class, Carrera να φανε και οι κότες, περιστασιακά Ferrari & Lamborghini κλπ

(3): Εντεχνη Μουσική Σκηνή/Alternative λαϊβάδικο
Μουσική: Έντεχνη (ΤσανακλιδοΜαλαμοΠαπακωνσταντίνοι) ή ψαγμένα live (βλέπε Κύτταρο)
Αυτοκίνητα: Το πολύ VW Golf. Συνήθως city cars (Swift, Ibiza, Matiz κλπ) ή μηχανές μεγάλου κυβισμού (α ρε Γεωργούλη τι μας έκανες...).
Πολλά ΜΜΜ (εξ'ού και η πολύ χαμηλή κατά κεφαλή μέση αξία αυτοκινήτων).
Ορισμένοι χώροι δεν έχουν κάν parking.

(4): Μέγαρο/Half Note
Μουσική: (Duh!) Κλασσική ή/και Jazz. Ώριμα πράγματα.
Αυτοκίνητα: Jaguar, Mercedes & Audi για το Μέγαρον, τα ίδια συν κουλτουροsport/γερομπισμπίκικα αμάξια (TT -no offense κύριε Χρήστο!-, Brera και κάτι Elise) για το Half Note.


Β) Σχολιασμός

Τα πειραματικά δεδομένα μέχρι στιγμής επαληθεύουν το θεωρητικό υπόβαθρο. Λόγω μικρού αριθμού παρατηρήσεων απαιτείται περαιτέρω διερεύνηση.

Η θεωρία κατατέθηκε για peer review στο διαδίκτυο στις 2/3/2008.


(Ναι, το ξέρω πως θα έπρεπε να διαβάζω, Μητέρα®. Αλλά δεν μπορούσα να μη δημοσιεύσω μια τέτοια θεωρία, έτσι δεν είναι?)

1 comment:

Anonymous said...

Ξεκίνα με ένα Request For Comments (RFC) και μετά το κυκλοφορείς και σε paper!